Aruba onveilig door Reuselse toeristen .. - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Pim en Chantal - WaarBenJij.nu Aruba onveilig door Reuselse toeristen .. - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Pim en Chantal - WaarBenJij.nu

Aruba onveilig door Reuselse toeristen ..

Door: pimenchantalinaruba

Blijf op de hoogte en volg Pim en Chantal

28 Februari 2012 | Aruba, Paradera

Hallo allemaal,

Hierbij een oproep aan alle Nederlanders en vooral Reuselnaren en omgeving: hopelijk hebben jullie de fam. Heesters alweer gespot in Reusel want helaas zijn ze hier weer weg. Maar..wat was het gezellig en wat hebben we veel gedaan.
Deze keer hadden we voor de oudjes geen vuurwerk geregeld maar een grote carnavalsparade. Papa Frans zag het al helemaal zitten om op 1 van de trucks live muziek te maken, dus Driepalm....ga maar vast boeken voor volgend jaar.
Het kon natuurlijk niet iedere dag feest zijn, dus Carnaval liep tegen zijn einde en we konden andere leuke uitjes gaan doen.
Maandag na Carnaval is de landelijke Burn-out-day...oftewel: wij waren vrij. En dat betekent natuurlijk een volle dag toeren door Aruba. Eerst zijn we naar Mangel Halto geweest om te snorkelen...maargoed, de Reuselse geur die ze toch nog een beetje met zich meedroegen zorgde ervoor dat de vissen er als een haasje vandoor gingen waardoor Robin en Pim weinig vissen hebben gespot.
Maar oké, de juiste oplossing was dan om zelf maar naar een boerderij te gaan, de ostrich farm. Weer eens iets anders dan de gebruikelijke koeien en varkens, en ook erg leerzaam.Ook zijn we nog bij de grote rotsformaties geweest (Casibari). Een drukke dag dus.
Dinsdag hebben we onszelf opgesplitst in twee groepen: de vrouwen....en...jawel...de mannen. De vrouwen gingen shoppen en de mannen gingen zich vermaken in het oh zo bekende Hooters en hebben daarna aan de bar gehangen. Lekker cliché allemaal, maar het was erg gezellig! Nadat we elkaar in het hotel weer tegenkwamen zijn we even gaan "hangen" op de kamer van papa en mama en zijn we na een lekker warme douche (ooh..elke dag warm douchen was weer als slagroom pepersaus op een schnitzel..oftewel het moet niet, maar je mist het wel ontzettend als het er niet is) naar de Mc Donalds gereden omdat we haast hadden om op tijd bij de dansles te komen. Want natuurlijk moesten wij onze dansskills wel laten zien.
Woensdag was een zeer leerzame dag waarbij we naar het historisch museum zijn geweest zodat onze geleerde jongen...(Robin)..weer wat nieuwe informatie kon vergaren. Daarna was het hard werken om alles klaar te maken voor de volgende dag: de verjaardag.
Donderdag:lang zal ze leven, lang zal ze leven. Jeeeetje wat een dag! Het begon allemaal met een lekker ontbijtje op bed van Pim aan Chantal, waarna ik (ik spreek even in de ik-vorm..Chantal) lekker op mijn gemak kon doen aangezien de kinderen de klas naar alle waarschijnlijkheid in een grote puinzooi gingen veranderen. En jawel hoor..nadat ik fasionably late aan kwam en met ogen dicht (helaas met mond open...mm lekker die confetti) de klas binnenkwam was alles erg leuk versierd en stonden er allemaal leuke cadeaus op mijn bureau, de kinderen kwamen me allemaal knuffelen en feliciteren en daarna waren ze vooral zoet met alle ballonnen. Godzijdank was er die dag geen inspectie en de directeur was afwezig want van leren voor de eerste pauze, zoals eigenlijk de afspraak, kwam niet veel. Gelukkig kwamen mama, papa en Robin me rond 9 uur verlossen en hebben zij met plezier in mijn klas gegeken. Mama bleef daarna mij assisteren en heeft een leuke acitiviteit gedaan waarbij de kinderen hun record spanningsboog op een zeer hyperactieve dag toch enigszins verbroken hebben. Na mijn verjaardag gevierd te hebben op school kwam ik thuis aan waar alles leuk versierd was door papa en Robin, alle kaarten en cadeaus lagen op tafel klaar en het lezen kon beginnen (dankjullie wel allemaal nog een keer!...super leuk!) Die middag hebben we geluncht en eigenlijk niet veel meer gedaan zodat we 's avonds lekker uiteten konden bij zonsondergang op het strand met ook mijn lieve vriendinnetje Jacky erbij. Helaas was restaurant iets moeilijker te vinden dan we dachten en was de zon al een tijdje onder..maargoed...het was lekker.
Vrijdag: ook vrijdag was er niet veel tijd voor Arubaanse acitiviteiten..al is je verjaardagsfeest vieren voor vrienden op het strand in Februari nou ook niet echt Hollands. Maar goed, geen toeristische uitjes, maar een hele gezellige verjaardag die ik samen met Pieter (ook op de 23ste jarig) vierde. Weer leuke cadeaus gehad en zelfs een workshop zandsculpturen bouwen van een echte artiest (de Pieter zelf). Als afsluiting toch nog maar even met enkele gaan eten bij de Bugaloe waar papa en mama ook nog een dansje hebben gewaagd.
Zo waren twee dagen helemaal gevuld met verjaardag vieren en moesten we natuulijk in het weekend weer verder als reisleider om onze oudjes en broer weer wat van Aruba te laten zien.
Zaterdag een heeeeerlijk dagje in de jeep naar Arikok gereden en bij Natural Pool geweest. Erg mooi! En ook andere onderdelen van Arikok hebben we papa, mama en Robin laten zien..een mooie afsluiting van onze toeristische rondleiding.
Toen restte ons nog een heerlijk relaxte dag in het hotel van papa en mama waar we eindelijk legaal overal van mochten profiteren. Helaas was Pim nog een beetje ziek en heeft hij vooral de hotelkamer heel goed van binnen bekeken. Chantal en mama hebben weer even flink souvenirs ingeslagen..en snoep en chips en Papa en Robin hebben in de hete zon een potje schaken gespeeld. 's Avonds ons laatste avondmaal bij Barefoot, het had niet mooier..en lekkerder...gekund, maar alsnog was het afscheid (dat op maandagavond was) niet leuk. Maar we weten: nog minder dan 5 maanden en dan zien we ze weer...en wij hebben nog veel leuke dingen te doen hier. Ook kunnen we niet wachten op ons volgende bezoek: Jaap en Sabrina!

Natuurlijk is dit verslag niet in details beschreven én zullen we zeker nog wat dingen vergeten zijn..maar troost je en ga langs bij de fam. Heesters voor uitgebreid verslag want mama heeft ALLES opgeschreven. En natuurlijk hebben zij ook de voor-deze-site-minder-geschikte-fotos...zoals nog meer fotos van de kinderen van mijn klas en natuurlijk nog allerlei andere fotos.

Tot volgende keer maar weer en...
Ayooo!

• 28 Februari 2012 - 20:23

Lieke:

Wat zullen jullie pap, mam en Robin genoten hebben zeg! Wat een vakantie, als ik dat zo lees! Iets om nooit meer te vergeten! En jullie kunnen er misschien weer even tegenaan, weer even wat familie-liefde op kunnen snuiven :-).
    En zo te lezen hebben jullie ook een super verjaardag gehad! Zeker weten verdiend! Succes weer met werken en genieten (al zal dat laatste niet zoveel succes nodig hebben haha)!

• 28 Februari 2012 - 20:42

Lynn:

Klinkt en ziet er allemaal erg leuk uit!

• 28 Februari 2012 - 20:45

Mama En Papa S.:

Wat heerlijk om te lezen ( en zien) dat papa en mama Heesters en Robin het ook zo leuk hebben gehad.
    Een geweldige ervaring die je nooit meer vergeet!
    Nu Jaap en Sabrina nog!
    We spreken jullie gauw, dikke kus
    Laus en Henny

• 28 Februari 2012 - 20:47

Marloes (A):

Dat klinkt als een supertijd! xx

• 28 Februari 2012 - 21:29

Natasja:

Weer genoten van jullie verhaal...

Veel plezier en blijven genieten. Maar dat gaat wel goed komen als ik dit verhaal lees met alle mooie foto's :-)

Dikke knuffel!

• 28 Februari 2012 - 21:33

Juffrouw Karin:

Heb de afgelopen weken heel wat berichten van jullie ontvangen maar als ik dit zo lees moet het ook wel een supertijd geweest zijn voor jullie allemaal.
    Gelukkig hebben jullie de foto's nog! We krijgen vast het 'zwetsboekje' (jullie mam kondigde vooraf aan dat ze dat één ging maken) nog vaak te zien.

• 28 Februari 2012 - 22:11

Ilse :

NICE!! Vooral die slagroom pepersaus vind ik geniaal haha!
    Je verjaardag in Reusel vieren is trouwens toch wel ineens saai als ik hoor dat jij hem op hetzelfde moment op het strand in Aruba vierde..

• 28 Februari 2012 - 22:15

An H.:

Hoi samen,
    Jullie pa en ma nog niet gesproken maar dit verslag en de foto's spreken boekdelen! Een heel fijn weerzien en een relaxte vakantie voor jullie vijfjes!!
    De jeep ziet er toch ook zo g4ezellig uit, dat die niet spontaan om ging rollen met jou kopstand, nog steeds acrobatisch. Nu moeten jullie even de goeie mood vasthouden, en dat gaat jullie zeker goed lukken. Heel veel liefs, tante Annie en ome Ad

• 29 Februari 2012 - 07:21

Marjon:

wat gaat de tijd jammer genoeg toch snel, als je zo'n plezier hebt samen.
    gelukkig kunnen jullie terug kijken op een supervakantie met z'n vijven. jullie mam komt zodadelijk verslag doen, terwijl ik hier lig met een zere knie. (verschil moet er zjn...)
    ook leuk om te lezen dat je een gezellige verjaardag hebt gehad, zo samen met jullie mam voor de klas in Aruba is toch wel bijzonder, of nie

groetjes tante Marjon en de rest

• 29 Februari 2012 - 08:03

Manel:

Heej stal en pim.
    Wat een leuk verhaal en mooie foto's en wat zijn jullie bruin zeg! Fijn dat jullie zo'n leuke week hebben gehad met de familie Heesters op bezoek!!

xx

• 29 Februari 2012 - 08:32

Maartje:

Wowie Sjannie, het blijft echt zo leuk om te lezen. De overtreffende trap van genieten als ik het zo lees, echt super! XXX

• 29 Februari 2012 - 09:28

Papa En Mama H.:

Bon dia,

Na een nachtje van 12 uur slapen en een behoorlijke jetlag, lezen we nu dit verslag. Dankjewel voor de heerlijke vakantie die voor ons veel te kort was.
    Aruba is echt ONE HAPPY ISLAND.

Ayo dushi's xxx
    Geef onze "adoptie dochter" Jacky een dikke sunchi.

• 29 Februari 2012 - 10:00

Robin:

Goed verslag, zusje. Schrijven zit in de familie :P. Het was een ontzettend vette vakantie! :D

• 29 Februari 2012 - 10:24

Wilma Sigmans:

Alweer een leuk verslag over het bezoek van de papa,s en mama,s. Ik snap dat jullie nu uitkijken naar het bezoek van Broertje en Sabrina. Jaap ook, dat hoorde ik afgelopen zondag van hem.
    Wij ( Bert en ik ) komen niet maar zien jullie wel weer in juli ofzo.
    Liefs voor jullie beiden.

• 29 Februari 2012 - 10:39

Kaaltje:

aaaagghhh dat klinkt weer als één groot feest!! :D Tof man.. Toch wel heeeeel erg jammer dat wij geen kijken kunnen komen nemen in Aruba ' ONE HAPPY ISLAND '

Mip en Chantal geniet er nog enkele maanden van, want voor je het weet wil je weeer heeel graag terug ( naar aruba)..

Enjoy!! sweet kiss

• 29 Februari 2012 - 11:47

Therese:

Dat was weer gezellig met bezoek uit Holland en weer veel gezien. Veel plezier met Jaap en Sabrina. Groetjes

• 02 Maart 2012 - 22:01

Jan & Liesbeth.:

Hoi hoi
    Het reisverslag is weer een feestje om te lezen, wat zullen jullie genoten hebben allemaal samen.
    Je mammie en ik (Liesbeth) zijn weer herenigd maar we hebben nog heel wat uren nodig voordat ze alles heeft verteld ha ha.

Chantal een kusje X van Jan en de groetjes van de rest hier.