Onze laatste bezoekers - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Pim en Chantal - WaarBenJij.nu Onze laatste bezoekers - Reisverslag uit Paradera, Aruba van Pim en Chantal - WaarBenJij.nu

Onze laatste bezoekers

Door: pimenchantalinaruba

Blijf op de hoogte en volg Pim en Chantal

12 Mei 2012 | Aruba, Paradera

Hallo allemaal,

Na 10 dagen te hebben genoten van onze laatste bezoekers zijn we weer klaar voor een nieuw verhaal. Dus..bij deze:

Wat hadden we er zin in om Jaap en Sabrina eindelijk hier te mogen ontvangen. Eenmaal op het vliegveld met onze jaapfanshirts en een zelfgemaakte Sabrinapop konden ze niet om ons heen (mochten we zo bruin zijn geworden dat ze ons niet meer zouden herkennen). Gelukkig hadden ze een fijne reis gehad en kon de vakantie op Aruba voor ze beginnen.
Natuurlijk inclusief tour Aruba en bezichtiging van alle stranden, maar daarnaast hebben we ook wat dingen gedaan die zelfs voor ons nog nieuw waren.
Zo zijn we op zaterdag naar The Palm Island geweest waar we ondanks het pisweertje erg hebben genoten van snorkelen, bananenbootvaren, gratis drinken en eten en onze hoofdattractie van die dag: Seatrek. Jeetje dat was gaaf...met een helm op die constant voorzien werd van lucht liepen we just like the man of honor over de bodem van de zee. In het begin met knikkende knietjes (nouja...alleen Chantal dan) maar na 20 minuten Seatrek bleven we liever nog veel langer onder water. Al kwam dat misschien ook doordat we eenmaal boven gebombardeerd werden door regendruppels. De eerste keer op Aruba dat wij door regen zo veel kou hebben geleden. Het Hollandse gevoel kwam weer naar boven.
Helaas konden we dat Hollandse gevoel nog wel even vasthouden want echt goed weer was het deze 10 dagen niet. Eigenlijk heel raar..want in mei hoort het toch echt niet zo te regenen. Maargoed, we hebben onze uitjes er zeker niet door laten verpesten.
Op zondag zijn we namelijk gewoon gaan quadrijden en zijn we voor de donkere wolk uitgereden om regendruppels te ontwijken. Quadrijden, ook iets wat wij nog niet gedaan hadden en waarmee je weer net wat andere natuur van Aruba ziet dan met de gewone auto of jeep. In 1 dag hebben we de hele noordkust van Aruba gezien. De bezienswaardigheden zoals natural bridge, california lighthouse, natural pool, arikok, fontein cave, enz...ze kwamen allemaal weer voorbij. Een erg leuke dag.
Jammer dat we die dag erna weer gewoon moesten gaan werken en Jaap en Sabrina zich in de ochtenden toch echt zelf moesten vermaken. En zo stoer als ze zijn stonden ze met ons in alle vroegte op om ons weg te brengen en de auto te kunnen lenen voor strandbezoeken zodat wij geld konden gaan verdienen. Verschil moet er zijn.
Gelukkig hebben we na werktijd onszelf nog prima kunnen vermaken en zijn we naar de Bugaloe geweest om Goirle te ontmoeten, we zijn gaan bowlen, we hebben een tourtje Jolly Pirates gedaan (met een pirtatenboot op zee incl. snorkelen en gratis drank) en verder zijn we lekker veel uiteten geweest. Wantja..als je Jaap bij hebt kun je daar niet omheen. Natuurlijk vonden wij dat helemaal niet erg en hebben we de lekkerste restaurants weer bezocht. Natuurlijk zijn we ook met onze laatste bezoekers weer naar barefoot geweest om tijdens zonsondergang een heerlijke maaltijd naar binnen te kunnen schuiven.

Kortom, we hebben weer flink genoten de afgelopen tien dagen. Jaap en Sabrina...super bedankt voor de gezelligheid!

Gelukkig was het afscheid van Jaap en Sabrina niet zo moeilijk...niet omdat we ze niet meer gaan missen..maar meer omdat we weten dat we over 2 maanden alweer terug zijn en die periode echt niet meer zo lang is!

We beloven jullie dan ook nog extra te gaan genieten van de komende twee kleine maandjes...want vandaag precies over twee maanden zitten we in het vliegtuig naar New York om onze terugreis in te zetten en is onze lange reis alweer bijna aan zijn einde gekomen.
Maar tot die tijd...houden we jullie nog op de hoogte van alle gebeurtenissen. Want weetje...ondanks het tijdverschil met Nederland..kunnen wij toch alle wedstrijden zien van Nederland tijdens het EK. Oooohjaa!!!..en dat zullen we dan ook met alle macambas (lees...alle nederlanders hier op Aruba) doen.
Maar daarover meer....de volgende keer (of die keer daarop).

Ayoooo!

• 12 Mei 2012 - 21:28

Mama En Papa S.:

Hoi schatten,
    Sabrina en Jaap zijn er weer met heel veel enthousiaste verhalen en prachtige foto's. Wat heerlijk dat jullie het samen zo leuk hebben gehad.
    Wij zijn heel trots, als we die mooie foto's zien. We tellen nu de dagen af, en kijken uit naar jullie terugkomst.
    Lieve schatten, geniet nog van de laatste maanden.
    We spreken elkaar gauw.
    Kus mama en papa

• 13 Mei 2012 - 09:40

Toon En Jacqueline:

Zo te zien allemaal reuze gezellig. Ik zag op de foto's dat er nog steeds Amstel Bright gedronken wordt. Kreeg spontaan een deja vu gevoel. Geniet samen nog van de laatste 2 maanden en dan zien we jullie weer in juli. Groetjes Jacqueline en Toon.

• 13 Mei 2012 - 14:41

Marloes (A):

Superleuke foto's! Zieter gezellig uit! Nog 2 maandjes genieten, dus tot snel! xxx

• 13 Mei 2012 - 20:03

Manel:

heej stal en pim. Wat een leuk verhaaltje en wat een super leuke foto's weer. Allemaal leuke dingen gedaan hoor ik. Om jaloers op te worden:P!! Doe daar nog maar even lekker genieten van al dat lekkere weer (nu toch weer hoop ik) en dat mooie land!!xxx

• 14 Mei 2012 - 08:38

Kaaltje:

Waren we toch maar even langsgekomen.. oohh eigenlijk toch wel zo super vet!! Maja.. eerst zorgen dat we centjes kunnen gaan verdienen, ofja werk vinden ;) AAGGHH Jullie komen alweer bijna naar NL Jippie!! :D Geniet ervan Mip en Chantal, want voor je het weet zit je weer in NL met heimwee naar het prachtige Aruba!! Kuss

• 16 Mei 2012 - 12:45

Wilma Sigmans:

geweldig leuk om jullie viertjes te zien.
    Fijn dat mijn petekindje en vriendin zo hebben genoten.
    Pim en chantal ga genieten van de terug ( wereld ) reis.

• 20 Juni 2012 - 07:47

Femke Spooren:

Ha die Pim,
    Hier een berichtje vanuit Berkel-Enschot, geen reactie op al je reisverslag want dat durf ik niet te lezen want dan ben ik bang dat ik nog meer spijt krijg dat ik al zolang op de Keyzer werk :)
    Wel een vraag: hoe is het met je sollicicitatie gegaan? Ben je aangenomen? Ben benieuwd!
    Groetjes Femke